Nowenna do św. Pawła

(do odmawiania przez 9 kolejnych dni)

Święty Pawle Apostole, głosicielu Prawdy i nauczycielu pogan, przyczyń się za nami.
Święty Pawle Apostole...

Szaweł niszczył Kościół. Wpadał do domów, porywał mężczyzn i kobiety i wtrącał ich do więzienia (Dz 8, 3).
Święty Pawle Apostole...

Szawle, Szawle, dlaczego Mnie prześladujesz? Zapytał: kim jesteś, Panie? I usłyszał: Ja jestem Jezus, którego ty prześladujesz (Dz 9, 4n).
Święty Pawle Apostole...

Bóg, który pomagał Piotrowi apostołować wśród Żydów, pomagał i mnie dla dobra pogan i poznali łaskę Bożą, która została mi dana (Ga 2, 8n).
Święty Pawle Apostole...

Ze względu na Chrystusa doświadczyłem wiele trudu, często byłem więziony, jeszcze częściej karany chłostą, wiele razy groziła mi śmierć (2 Kor 11, 23).
Święty Pawle Apostole...

Chcę się chlubić moimi słabościami, aby zstąpiła na mnie moc Chrystusa (2 kor 12, 9).
Święty Pawle Apostole...

Nie zmarnowałem łaski Bożej, dzięki której jestem tym, kim jestem (1 Kor 15, 10).
Święty Pawle Apostole...

Stoczyłem piękną walkę. Ukończyłem bieg. Wiarę ustrzegłem. Teraz czeka na mnie wieniec sprawiedliwości, który w owym dniu wręczy mi Pan, sprawiedliwy sędzia (2 Tm 4, 7n).
Święty Pawle Apostole...

Prowadzący: Ty jesteś wybranym narzędziem Chrystusa, święty Pawle Apostole,
Wszyscy: I głosisz prawdę całemu światu.

Módlmy się:
Panie, nasz Boże, Ty wybrałeś świętego Pawła Apostoła na głosiciela Ewangelii. Spraw, aby każdy człowiek otrzymał światło wiary i odnalazł w Chrystusowym Kościele swoją matkę i nauczycielkę. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

Za: Święty Pawle Apostole! Módl się za nami, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2009.

Komentarze